mandag 14. mai 2007

Harde tider

Ja, da var det snart gått 2 uker siden forrige gang det ble skrevet noe. Det får være lenge nok..

Jeg sitter nå og er rett og slett litt rist. I dag gikk jeg min vante gange ut til postkassa for å se om det var noe artig i den svart lille boksen vår. Noen regninger og litt reklame var det, men det er ikke dette som er ille.. Neida, langt der nede, under alt det andre pakket lå det.... Brev fra Vernepliktsverket! Rasmussen tenkte stygge tanker da han tok den tunge veien inn i huset, opp trappa og inn i stua. Der la jeg brevet på bordet, stirret litt på det før jeg åpnet det. Det var som jeg fryktet, jeg er planlagt å bli innkalt til Sjøforsvaret i september. Innkallelsen kommer ikke før to måneder før, men allikevel, dette var ikke bra. Men, jeg gir ikke opp, jeg skal gi alt for å holde meg unna dette psykologiske helvete kalt militæret!

Ellers er livet ganske bra, med 3 dager igjen av russefeiringen er det et hardt kjør. Rebusløpet i helga var utrolig morsomt, og vi håper at det meste som ble gjort holder seg skjult for allmennheten. Vi var litt for få på bilen, men vi ga alt og vi håper det lønnte seg. Resultatet blir frigjort senere i dag. (krysser fingrer, tær og alt annet som kan krysses.) Det blir uansett 3 dager med konstant festing, håper bare pengene strekker til om vi ikke vinner disse 12 kassene med øl..
Over og ut fra Sanden. Lev vel!

-Sig

Ingen kommentarer: